T.I.M.E Stories
Zakończono sukcesem
Udostępnij tę Kampanię
Bądź pierwszy!
Wstęp
T.I.M.E Stories to rewolucyjna gra planszowa o podróżach w czasie, w której wcielicie się w role agentów potężnej organizacji ratującej ludzkość przed zgubnymi następstwami paradoksów czasu. Dzięki nowoczesnej technologii weźmiecie udział w misjach, skacząc w przeszłość. Jako świadkowie ważnych wydarzeń z historii ludzkości musicie zapobiec zdarzeniom, których wystąpienie w przeszłości może mieć katastrofalne skutki dla teraźniejszości.
Każda powierzona Wam misja odbędzie się w innych czasach. Przed misją każde z Was będzie mieć okazję wcielić się w osobę zamieszkującą świat, który będziecie odwiedzać. Stworzycie tym samym drużynę agentów sprawujących kontrolę nad miejscowymi. Nie znacie otoczenia, w którym się znajdziecie, nie wiecie, kto jest wrogiem, a kto przyjacielem. Nie macie pewności, jakie prawa i reguły panują w otaczającej Was rzeczywistości. Musicie ze sobą współpracować, aby misja zakończyła się sukcesem.
Będziecie walczyć, szukać, rozmawiać, wykazywać się dobrą pamięcią i sprytem i zmagać się z nieuchronnie upływającym czasem. Jest on Waszą najcenniejszą walutą, ponieważ technologia przenosząca agentów wstecz, robi to tylko na określoną liczbę jednostek czasu. Po jego upływie wrócicie do naszej rzeczywistości. Oczywiście zawsze możecie wykonać kolejne podejście do wypełnienia misji – musicie wtedy zacząć od początku, ale wyposażeni w wiedzę, którą udało się Wam już wcześniej uzyskać. Każda rozgrywka to niesamowite wydarzenie, w którym liczy się nie tylko mechanika gry, ale także odgrywanie postaci.
Ta kampania ma na celu zbiórkę funduszy na wydanie pełnego polskiego wydania gry T.I.M.E Stories wraz z wydanymi do tej pory 3 dodatkami.
O tym, jak wesprzeć kampanię, piszemy w sekcji „Nagrody”.
Akcję prowadzi wydawnictwo REBEL
więcej o nas w sekcji "Zespół/Autor" :)
Opis projektu
T.I.M.E Stories to gra pozwalająca graczom na odbywanie pełnych emocji przygód. Jak już wiecie polega ona na odbywaniu podróży w czasie i wypełnianiu rozmaitych misji. Gra podstawowa posiada scenariusz Azyl, a trzy dostępne rozszerzenia dodają nowe scenariusze: Sprawa Marcy, Proroctwo Smoków oraz Tajemnica Maski.
Grę w zwięzły i przystępny sposób opisał Piotrek Piechowiak z serwisu „Granie w Chmurach”, poniżej filmik.
Tych z Was, którzy chcą dowiedzieć się więcej, zapraszamy do przeczytania sekcji „przebieg rozgrywki”.
Jak przebiega każda misja w ramach danego scenariusza?
Pierwszą misją, którą będziecie mieli okazję odbyć, będzie misja Azyl przenosząca Was do roku 1921 na teren zamkniętego zakładu dla osób chorych psychicznie. Wiemy, że wydarzy się tam coś, co utworzy paradoks czasowy, a Waszym zadaniem będzie temu zapobiec.
Na początku odbędziecie odprawę mającą zapoznać Was z celem misji, dostępnymi zasobami i przybliżającą charakterystykę postaci, w które możecie się wcielić. Pomoże Wam w tym cały zestaw kart „bazy”. Odsłaniając je po kolei, zdobędziecie informacje na temat czekającej Was misji.
Wcielając się w rolę jednego z pacjentów, musicie przeszukać teren zakładu, porozmawiać z personelem i pozostałymi osobami pod ich opieką, wydobywając jak najwięcej informacji.
W scenariuszu Azyl przejmiecie kontrolę nad postaciami, które mają pewne dysfunkcje mogące utrudnić Wam wykonanie zadania. Każdy scenariusz w odmienny sposób charakteryzuje dostępne postacie.
Ockniecie się w pokoju dziennym – na wspólnej sali pośród pozostałych podopiecznych.
Jest późne popołudnie, w pokoju jest spokojnie, a ciszę zakłóca jedynie piękna, nastrojowa muzyka z gramofonu. Zachodzące słońce wypełnia pomieszczenie bursztynowym blaskiem.
Po lewej stronie, przy drzwiach stoi pielęgniarka, pilnując podopiecznych, tuż za nią siedzi mężczyzna przyglądający się zestawowi szachowemu leżącemu na stole. W tle, korzystając z ostatnich promieni słońca, młoda kobieta gwałtownymi ruchami maluje coś na sztaludze. Rzuca ku Wam ukradkowe, zaniepokojone spojrzenia. Na sofie w rogu pokoju nieznajomy mężczyzna pozdrawia Was, unosząc dłoń...
Każda postać lub element reprezentowany przez osobną kartę to miejsce, które każdy z agentów może odwiedzić, aby wejść z nim w głębszą interakcję. Taka interakcja kosztuje Was czas, pamiętajcie, że nie macie go za wiele. Co może się stać, gdy jeden z agentów podejdzie do nieznajomego mężczyzny?
Po położeniu pionka na karcie, którą gracz zamierza sprawdzić, należy ją odwrócić i zapoznać się z jej treścią. Karty mają różne efekty, niektóre pozwalają dobrać karty przedmiotów, tak jak karta powyżej, inne opisują jakąś scenę, nierzadko wymagając od gracza wejścia w interakcję. Są również takie, które prezentują opis fabularny, przemycając wskazówki na temat aktualnych wydarzeń i wiele, wiele innych.
Odwiedziliście już wszystkie karty w danej lokacji? Czas ruszyć do kolejnej. Przyjrzyjcie się, dokąd możecie się udać w chwili obecnej.
Wraz z rozwojem wydarzeń na mapie pojawią się nowe miejsca, nowe lokacje, a to od Was będzie zależało, dokąd chcecie pójść, w jakiej kolejności i czy w ogóle odwiedzić daną lokację. Raz jeszcze przypominam, czasu jest niewiele i biegnie nieubłaganie. Nie ma go za wiele na wycieczki krajoznawcze.
Każda misja to nowy cel, nowe wyzwanie i całkowicie nowe otoczenie.
Po zapoznaniu się z zasadami możesz od razu rozpocząć rozgrywkę. Grę przygotowano w taki sposób, że każda talia lub karta zostanie użyta dopiero wtedy, gdy gra będzie tego wymagać. Specjalne oznaczenia lub opisy wprowadzają do gry kolejne elementy, przez cały czas prowadząc graczy za rękę.
Nie starczyło czasu, aby dokończyć rozgrywkę? Nie ma problemu – gra oferuje unikalny system zapisu rozgrywki. Schowaj elementy do pudełka w odpowiednie przegródki, wrócisz do przygody jutro lub za tydzień. Lub kiedy będziecie chcieli. :)
Każdy Twój wybór ma znaczenie. W trakcie gry znajdziesz wiele przedmiotów, nowych lokacji, stronników, wykonasz akcje, które bezpowrotnie zmienią charakter rozgrywki. Dzięki mechanice zarządzania żetonami stanu w łatwy sposób zaznaczysz, jakich czynów dokonaliście jako grupa.
Od 2 do 4 graczy może stawić czoła wyzwaniom misji, wszyscy gracze grają wspólnie, rozwiązując zagadki, pokonując przeszkody i walcząc z przeciwnościami. Tworzycie zespół i, jak mawiał Wasz instruktor, nie zepsujcie tego.
Każdy scenariusz to odrębna przygoda i dodatkowa mechanika, która rządzi danym światem. Na początku znacie ogólny cel i fabułę całej historii, odkrywacie kawałek po kawałku. Każdy scenariusz to niesamowita opowieść, o której będziesz pamiętać długo po zakończeniu rozgrywki.
Na kartach, zarówno na grafikach, jak i w opisie, znajdują się szczegóły pomocne w rozwiązywaniu napotkanych zagadek lub pokonywaniu trudności. A tych w grze jest sporo. Gdzie udać się najpierw? Jaki ciąg wypadków pomoże nam jak najszybciej rozwiązać zagadkę? Komu ufać, a komu nie?
Światowej sławy graficy brali udział przy projektowaniu każdego zestawu grafik. Nie tylko są wykonane na najwyższym poziomie, z dbałością o najmniejsze szczegóły, ale każdy jest ilustrowany inaczej, kreską dopasowaną konkretnie do wybranej scenerii. Tak jakby przygody zostały stworzone pod wybranych grafików, a nie graficy przypisani do określonych przygód.
Grę podstawową posiadającą jedną misję można rozszerzyć, dokupując dodatkowe scenariusze. Poniżej krótki opis każdego z nich wraz ze specyfikacją.
Przed agentami T.I.M.E kolejna misja – tym razem muszą przenieść się w czasie do roku 1992 do małego miasteczka w Ameryce Północnej. Ich zadanie nie będzie łatwe. Celem misji jest uratowanie dziewczyny o imieniu Marcy. Problemem jest jednak to, że w miasteczku panuje tajemnicza zaraza niewiadomego pochodzenia, a Wy dysponujecie tylko zdjęciem Marcy jako nastoletniej dziewczynki, która w roku 1992 jest już dorosłą kobietą.
Paradoksy zagrażające ciągłości kontinuum czasowego mogą występować nie tylko w naszej rzeczywistości. Na szczęście technologia opracowana przez Agencję T.I.M.E pozwala na ingerowanie w wydarzenia, które mają miejsce w światach alternatywnych. Tym razem agenci wysłani na misję trafią do uniwersum, które w wielu aspektach przypomina średniowiecze, różni się jednak od niego jedną zasadniczą cechą: w tym świecie istnieje magia. Wypełnienie misji nie będzie jednak dzięki temu łatwiejsze – nowe okoliczności oznaczają również szereg nowych, niespotykanych dotąd zagrożeń.
Kolejny paradoks, któremu będą musieli zapobiec członkowie Agencji T.I.M.E, został odkryty w starożytnym Egipcie. Agenci przeniosą się w czasie do roku 1146 p.n.e., by pod palącym słońcem, wśród piasków pustyni, wykonać swoją misję. Dolina Królów pod władaniem Ramzesa V jest pełna tajemnic i zagadek, których rozwiązanie będzie kluczem do wypełnienia zadania.
W pudełku T.I.M.E Stories znajduje się zestaw znaczników, kostki i piony wykorzystywane również w dodatkowych scenariuszach. Te natomiast składają się z pakietów kart, które tworzą nową scenerię, nowe lokacje, nowy zestaw przedmiotów, nową bazę oraz nowe postacie.
Gra została już wydana w wersji angielskiej, francuskiej, japońskiej i niemieckiej, a w przygotowaniu, oprócz edycji polskiej, są także edycja hiszpańska, włoska oraz chińska. Została także doceniona, otrzymując liczne nominacje do prestiżowych nagród, a to pewnie jeszcze nie wszystko, na co ją stać.
T.I.M.E Stories zajmuje aktualnie 27. pozycję w opiniotwórczym serwisie o grach planszowych BoardGameGeek.com, cały czas pnąc się do góry.
Naszym zdaniem jest to gra, która w rewolucyjny sposób podeszła do prezentacji przygody przeżywanej przez uczestników zabawy, a polskie wydanie sprawi, że sięgnie po nią znacznie większa liczba graczy.
Jeśli chcesz wesprzeć ten projekt to poniżej, w sekcji „Nagrody”, prezentujemy sposoby na wsparcie naszej kampanii.
Cel projektu
Stworzyliśmy tę kampanię, aby zebrać fundusze na przygotowanie i wydanie polskiej wersji językowej gry T.I.M.E Stories wraz z 3 dodatkowymi scenariuszami: Sprawa Marcy, Proroctwo Smoków oraz Tajemnica Maski.
Karty w grze mają dużą ilość tekstu, co bez bardzo dobrej znajomości języków czyni ją niezwykle trudną w rozgrywce, która traci na płynności.
Właśnie dlatego postanowiliśmy wydać T.I.M.E Stories w polskiej wersji językowej. Chcemy pokazać tę niesamowitą grę szerszemu gronu odbiorców i ułatwić kontakt z nią osobom nieznającym języka angielskiego na poziomie wystarczającym do bezstresowej rozgrywki.
W sekcji „Nagrody” przygotowaliśmy listę produktów oraz pakiety, które można zakupić, aby dołożyć "cegiełkę" do zbieranej kwoty. W tej samej sekcji przygotowaliśmy "Dodatki" – nieobowiązkowe formy wsparcia dla tych z Was, którzy chcą wesprzeć nas w dodatkowy sposób i otrzymać od nas nietypowe podziękowanie. :)
Po wybraniu nagród i dodatków wystarczy zapłacić, aby wesprzeć projekt. Dostawa jest darmowa, niezależnie od ilości zamówionych sztuk. Adres dostawy będziemy dodatkowo potwierdzać ze wspierającymi na ok. 3 tygodnie przed planowaną wysyłką.
Dodatkowo w miarę wzrostu zgromadzonych funduszy będziemy odblokowywać kolejne Cele kampanii.
Plan przedstawiamy poniżej, kolejne cele będziemy ujawniać w miarę postępu kampanii.
Cel główny został osiągnięty! Wydanie gry podstawowej oraz 3 scenariuszy zostało potwierdzone.
Czas na ujawnienie kolejnych progów - w scenariuszu Azyl występuje 8 postaci, którymi mogą grać gracze - te zostały już przez was odblokowane. Kolejne cele mają za zadania odblokować alternatywne grafiki dla postaci z kolejnych scenariuszy, tak, aby grający mogli zdecydować czy chcą grać postacią płci męskiej czy żeńskiej.
W grze odgrywanie roli świetnie buduje klimat, a gracze uczestniczą w tym procesie aktywnie, sami budując historię na bazie przepięknych ilustracji i specjalnych zdolności prowadzonych przez siebie postaci.
Dodatkowym celem, który już jest w zasięgu jest stworzenie Kreatora Scenariuszy.
T.I.M.E Stories rozbudza wyobraźnię. Po pierwszej skończonej partii spędziliśmy mnóstwo czasu na temat dyskusji o tym jaki "można by" stworzyć do niej scenariusz. Padały rozmaite pomysły: przygody załogi Rudego 102, Powstanie Warszawskie, stworzenie Enigmy, czasy Wielkich Królów Polskich, budowy Biskupina. Marzyła nam się intryga w Gdańsku z czasów hanzy. Nie jest to jednak proste zadanie, wymaga to dużego nakładu pracy. Kreator z poradnikiem oraz zestaw szablonów kart i ikon wymiernie pomogą i uatrakcyjnią finalny efekt każdej takiej próby i może doczekamy się w przyszłości solidnych scenariuszy stworzonych przez Polaków ? :)
Kreator zawiera kilkunastostronicową instrukcję oraz zestaw ikon i elementów, za pomocą których można stworzyć swój własny scenariusz. Po ufundowaniu rozpoczniemy prace nad jego tłumaczeniem i mamy nadzieję, że będzie on dostępny do pobrania najpóźniej w dniu premiery polskiej edycji.
Nagrody
Poniżej prezentujemy możliwe poziomy wsparcia. Przez pierwsze 3 dni trwania akcji wesprzeć można niższą kwotą, zachęcamy więc do zapoznania się z ofertą i skorzystania z nadarzającej się okazji. :)
Dodatki to nieobowiązkowa forma wynagrodzenia autora projektu, ale także specjalne podziękowanie od niego dla wspierających. Przygotowaliśmy kilka dodatków, mamy nadzieję, że się Wam spodobają. :)
Prowadzisz firmę zajmującą się odsprzedażą gier planszowych? Chcesz
zawrzeć T.I.M.E Stories w swojej ofercie? Napisz do nas na adres wspieram@rebel.pl lub wypełnij formularz mecenatu na stronie kampanii (prawa część strony pod nagrodami).
Premierę planujemy na październik 2016 roku.
Każdy poziom wsparcia, niezależnie od zamówionych nagród i dodatków, jest połączony z darmową wysyłką.
Za jakość pakowania produktu odpowiadamy osobiście, a jako firma z 12-letnim stażem dystrybucyjnym i handlowym posiadamy ogromne doświadczenie w ich realizacji. :)
O poziomie oferowanych przez nas usług może poświadczyć ocena naszej firmy w serwisie Opineo:
O autorze / Zespół
Firma Rebel powstała w 2003 roku z miłości do gier i pragnienia stworzenia sklepu, w którym sami byśmy chcieli je kupować. Nazwa została zapożyczona z kultowych już "Gwiezdnych Wojen" - śmiejemy się, że bezkrytyczna miłość do pierwszych trzech, najstarszych części jest warunkiem koniecznym, by zostać pracownikiem firmy. :)
Pasja, z jaką tworzyliśmy sklep kilkanaście lat temu, nadal nie wygasła, co więcej udało nią się zarazić kolejne osoby i tak z małej firmy Rebel rozwinął się w przedsiębiorstwo zatrudniające kilkadziesiąt osób o ogólnopolskim i ogólnoświatowym zasięgu.
Opiekę nad kampanią i wszystkimi, którzy zdecydują się ją wesprzeć, sprawować będą – Hubert Bartos i Magdalena Jedlińska.
Wszelkie pytania prosimy przesyłać na adres wspieram@rebel.pl
Kampanię objęło patronatem kilka prestiżowych serwisów zajmujących się pisaniem o grach planszowych, zapraszamy do ich odwiedzenia:
Do edycji angielskiej nagrano już kilka prezentacji i opublikowano garść recenzji. Zapraszamy do zapoznania się z nimi, klikając w poniższe odnośniki:
Ryzyko
Nie mamy żadnych obaw dotyczących jakości wydania i dostawy produktu. Gra została już wydana za granicą, a za druk polskiej edycji będzie odpowiedzialna ta sama fabryka – firma Granna z Warszawy, co gwarantuje wysoką jakość i wykonanie, identyczne z edycją angielską.
Co może pójść nie tak?
Obecnie jedynym czynnikiem niezależnym od nas jest fakt, że polska edycja będzie produkowana w grupie 4 partnerów zagranicznych, a data rozpoczęcia druku jest uzależniona od otrzymania przez fabrykę wszystkich plików od każdego z partnerów. Nie jest to jednak zagrożenie dla samego projektu, jedynie czynnik generujący opóźnienia, dołożymy wszelkich starań, aby do nich nie dopuścić.
1) Jak przejść przez proces zakupu?
Stworzyliśmy dla Was poradnik "Jak wesprzeć kampanię", kliknijcie w ikonę poniżej, aby zapoznać się z jego treścią:
2) Rebelu, dlaczego wydajecie grę przez Wspieram.to? Jesteście dużym wydawnictwem (jednym z największych w kraju), na pewno Was stać na samodzielne wydanie.
Po pierwsze to dobra okazja, aby sprawdzić, czy na rynku jest taki popyt na ten tytuł, jak nam się wydaje. Nie mamy żadnych obaw, że grę wydamy, mamy obawę, że wydrukujemy jej za mało, a kolejny dodruk dopiero w 2017 roku. Oczywiście może być tak, że projekt się nie ufunduje, czego ani sobie, ani Wam nie życzymy, ale mamy wrażenie, że tak się jednak nie stanie ;) Po drugie, wspieram.to zgromadziło grono odbiorców spoza branży, do których także chcielibyśmy trafić z tym projektem. Po trzecie, taka forma to dla nas nowość, a lubimy uczyć się nowych rzeczy i podążać za aktualnymi trendami :)
3) Dlaczego ceny dodatkowych scenariuszy różnią się o złotówkę?
Z uwagi na ograniczenia techniczne serwisu wspieram.to niepozwalające tworzyć nagród o tej samej bazowej wartości wsparcia. Identyczna kwota rodzi trudności w przypadku rozpoznawania przychodzących wpłat od jednego użytkownika i uniemożliwia ich przyporządkowania do konkretnego produktu.
4) Jeśli wesprę tylko dodatkowy scenariusz(e), to otrzymam odblokowane cele dotyczące tego scenariusza? Czy kreator scenariuszy i inne odblokowane cele będą dla mnie niedostępne?
Każdy wspierający otrzyma wszystkie odblokowane karty, niezależnie od tego czy kupił pakiet czy tylko jeden scenariusz. Dodatkowo jeśli wspierający zakupił więcej niż 1 sztukę tego samego produktu to otrzyma tyle samo pakietów z celami kampanii (przykład: kupując 3x "Sprawa Marcy" otrzymujemy 3 pakiety ze wszystkimi odblokowanymi celami).
Jeśli chodzi o kreator scenariuszy - będzie on dostępny do pobrania, nie tylko dla wspierających, co daje nadzieję, na ciekawe scenariusze stworzone przez Polaków :)
5) Z tego co zrozumiałem, podstawowa gra ma 8 postaci, kim więc są te, dla których drugie wersje można odblokowywać jako kolejne cele po kreatorze scenariuszy? Czy dobrze się domyślam, że to postacie z dodatków?
Dodatkowe karty będą alternatywnymi ilustracjami postaci dostępnych w scenariuszu "Azyl" z gry podstawowej (wszystkie 8 zostało odblokowanych) oraz trwa odblokowywanie kart postaci do scenariusza "Sprawa Marcy" (4 karty). W scenariuszu "Proroctwo Smoków" jest 8 kart postaci, a w scenariuszu "Tajemnica Maski" - 4 karty ;)
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
cCAMILOOo
Michał Żurawski
Marcin Rufer
Wspieracz Anonim
Kamil Kalinowski
McFeelnald
Marek Celka
Jarosław Oziemblewski
WinthropConsulting Paweł Grzybowski
Patryk Dąbrowski
Peter
Jarek Kotula
Patryk Załenski
Katsuko
Dawid Konieczny
Patryk Bober
Marek Kaska
Agata Wypych
Mariusz Majewski
Wspieracz Anonim
Rycman
Mateusz Deszert-Kłosowski
SponczBoncz
Marek Jania
Konrad Rymczak
Razul
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Piechu
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Apriori
Wspieracz Anonim
Iwona Pupowska
Maciek Siemianowski
Wspieracz Anonim
Paweł Karolak
Szymon Rudnik
Szymon Kęsy
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Aleksandra Markowska
Anna Borawska
Piotr Kapek
Wspieracz Anonim
Marcin Szelewicki
Marcin Płatek
Uikasai
Klaudia Maćkowska
Robert Wala
Pokaż wszystkich.
Ocena 5 / 5 (18 głosów)
Błażej Rybczyński
7 lat temuKomentarze
Frodo
6 lat temuShellchuck
7 lat temuAnonim
7 lat temuKrzysztof Wieczorek
7 lat temuGustaf TheSaddest
7 lat temuKrzysztof Wieczorek
7 lat temuGustaf TheSaddest
7 lat temuKrzysztof Wieczorek
7 lat temuGustaf TheSaddest
7 lat temuKrzysztof Wieczorek
7 lat temuPiotr Polikarski
7 lat temuGustaf TheSaddest
7 lat temuKrzysztof Wieczorek
7 lat temuŁukasz Stefański
7 lat temuPiotr Polikarski
7 lat temurebel
7 lat temuGołąb
7 lat temuGustaf TheSaddest
7 lat temuPiotr Polikarski
7 lat temuGustaf TheSaddest
7 lat temuJarek Klient
7 lat temurebel
7 lat temurebel
7 lat temuKrzysztof Wieczorek
7 lat temuGustaf TheSaddest
7 lat temuKrzysztof Wieczorek
7 lat temuPiotr Polikarski
7 lat temuPiotr Polikarski
7 lat temuSae
7 lat temuBłażej Rybczyński
7 lat temuJan Marcinkowski
7 lat temuJan Marcinkowski
7 lat temuAnonim
7 lat temurebel
7 lat temuBłażej Rybczyński
7 lat temuWspieracz Anonim
7 lat temuBłażej Rybczyński
7 lat temuBłażej Rybczyński
7 lat temuBłażej Rybczyński
7 lat temurebel
7 lat temuBłażej Rybczyński
7 lat temuBłażej Rybczyński
7 lat temuTomasz Bajer
7 lat temurebel
7 lat temuXanphia
7 lat temuWspieracz Anonim
7 lat temuXanphia
7 lat temuWspieracz Anonim
7 lat temuWspieracz Anonim
7 lat temuBłażej Rybczyński
7 lat temurebel
7 lat temuKrzysztof Wieczorek
7 lat temuKrzysztof Wieczorek
7 lat temurebel
7 lat temuXanphia
7 lat temurebel
7 lat temurebel
7 lat temuMichał Marciniak
7 lat temurebel
7 lat temuMichał Marciniak
7 lat temuŁukasz Stefański
7 lat temurebel
7 lat temuWspieracz Anonim
8 lat temurebel
8 lat temuPaweł Karolak
8 lat temuAndrzej Żuk
8 lat temuKrzysztof Wieczorek
8 lat temurebel
8 lat temuMateusz Szemraj
8 lat temuMateusz Kostrzewa
8 lat temuMateusz Szemraj
8 lat temuMateusz Kostrzewa
8 lat temuMateusz Szemraj
8 lat temuAnonim
8 lat temurebel
8 lat temuMateusz Kostrzewa
8 lat temurebel
8 lat temuixi
8 lat temuBartek Karpiński
8 lat temurebel
8 lat temuKrzysztof Wieczorek
8 lat temuMarek Celka
8 lat temuMateusz Kostrzewa
8 lat temurebel
8 lat temuMarcin
8 lat temuŁukasz Sadowski
8 lat temurebel
8 lat temuRafał Olek
8 lat temuRafał Olek
8 lat temuWspieracz Anonim
8 lat temuAnonim
8 lat temuPaulina Dąbrowska
8 lat temurebel
8 lat temuSponczBoncz
8 lat temuMartinEs
8 lat temuPiotr Polikarski
8 lat temuKrzysztof Wieczorek
8 lat temuMadMan
8 lat temuMadMan
8 lat temuKarol Anioła
8 lat temuUikasai
8 lat temuMateusz Kostrzewa
8 lat temuMichał Marciniak
8 lat temurebel
8 lat temuTomasz Bajer
8 lat temurebel
8 lat temurebel
8 lat temurebel
8 lat temuMateusz Kostrzewa
8 lat temuSzyszko76
8 lat temuMateusz Kostrzewa
8 lat temuSzyszko76
8 lat temurebel
8 lat temuMarcin Kwiatkowski
8 lat temuAnonim
8 lat temuAnonim
8 lat temuXanphia
8 lat temuMateusz Kostrzewa
8 lat temuŁukasz Bialik
8 lat temuShimrod
8 lat temurebel
8 lat temuAnonim
8 lat temurebel
8 lat temuMateusz Kostrzewa
8 lat temuPiotr Polikarski
8 lat temuDariusz Milczarek
8 lat temurebel
8 lat temuAnonim
8 lat temurebel
8 lat temurebel
8 lat temuMartinEs
8 lat temurebel
8 lat temuSebastian Ziegert
8 lat temuixi
8 lat temurebel
8 lat temuixi
8 lat temuAnonim
8 lat temurebel
8 lat temuSebastian Ziegert
8 lat temuSzyszko76
8 lat temuAnonim
8 lat temurebel
8 lat temuMarek Celka
8 lat temuMarek Celka
8 lat temuWspieracz Anonim
8 lat temuKrzysztof Rybarczyk
8 lat temuMartinEs
8 lat temuAnonim
8 lat temuMartinEs
8 lat temuPlanszowe Newsy
8 lat temupanda_09
8 lat temuEpyon
8 lat temuixi
8 lat temurebel
8 lat temuMarek Wencel
8 lat temuMartinEs
8 lat temuAnonim
8 lat temuWspieracz Anonim
8 lat temuSzyszko76
8 lat temuWspieracz Anonim
8 lat temuixi
8 lat temuRafał Olek
8 lat temuAnonim
8 lat temurebel
8 lat temuTomasz Bajer
8 lat temuAnonim
8 lat temuSzyszko76
8 lat temuKrzysztof Wieczorek
8 lat temuTomasz Bajer
8 lat temuSzyszko76
8 lat temuKonrad Wajda
8 lat temuDariusz Milczarek
8 lat temuKrystian
8 lat temuTomasz Mielewczyk
8 lat temuShimrod
8 lat temuSzyszko76
8 lat temuSzyszko76
8 lat temuAnonim
8 lat temuixi
8 lat temurebel
8 lat temuixi
8 lat temuBłażej Rybczyński
8 lat temuKonrad Wajda
8 lat temuDariusz Milczarek
8 lat temuAnonim
8 lat temuAnonim
8 lat temuSzyszko76
8 lat temuDariusz Milczarek
8 lat temurebel
8 lat temuKonrad Wajda
8 lat temuTomasz Bajer
8 lat temuixi
8 lat temuTomasz Bajer
8 lat temuTomasz Bajer
8 lat temurebel
8 lat temuTomasz Bajer
8 lat temurebel
8 lat temuKrzysztof Wieczorek
8 lat temuMichał Marciniak
8 lat temuKonrad Wajda
8 lat temuPiotr Polikarski
8 lat temuMateusz Mroczkowski
8 lat temurebel
8 lat temuBrodmen90
8 lat temuAnonim
8 lat temuMartinEs
8 lat temuMarek Wencel
8 lat temuKonrad Wajda
8 lat temurebel
8 lat temuSzyszko76
8 lat temurebel
8 lat temuSzyszko76
8 lat temuAnonim
8 lat temuMarek Wencel
8 lat temurebel
8 lat temuShimrod
8 lat temurebel
8 lat temuNob Owens
8 lat temuNob Owens
8 lat temuAnonim
8 lat temuNob Owens
8 lat temuSzyszko76
8 lat temuTomasz Mielewczyk
8 lat temuTomasz Mielewczyk
8 lat temurebel
8 lat temuAnonim
8 lat temuMartinEs
8 lat temuDariusz Milczarek
8 lat temurebel
8 lat temuTomasz Mielewczyk
8 lat temuMakksi
8 lat temurebel
8 lat temuJacek Kucz
8 lat temuAnonim
8 lat temuJacek Kucz
8 lat temuTomasz Mielewczyk
8 lat temuAnonim
8 lat temuJacek Kucz
8 lat temuAnonim
8 lat temuAnonim
8 lat temuMateusz Kaczmarczyk
8 lat temuAnonim
8 lat temuLeon
8 lat temuMartinEs
8 lat temuAdam Rechnio
8 lat temuBrodmen90
8 lat temuSzyszko76
8 lat temuPaulina Dąbrowska
8 lat temuEwelina Rutka
8 lat temuAnonim
8 lat temurebel
8 lat temurebel
8 lat temuAnonim
8 lat temuMateusz Kostrzewa
8 lat temuTomasz Kubis
8 lat temurebel
8 lat temuAbramsPl
8 lat temuDariusz Milczarek
8 lat temurebel
8 lat temuMarcin Kwiatkowski
8 lat temuMarcin Kwiatkowski
8 lat temuMarcin Kwiatkowski
8 lat temuAnonim
8 lat temukmd7
8 lat temurebel
8 lat temuTomasz Kubis
8 lat temuTomasz Mielewczyk
8 lat temuMateusz Albricht
8 lat temurebel
8 lat temuSzyszko76
8 lat temuPiotr Sikora
8 lat temuPiotr Sikora
8 lat temuShimrod
8 lat temurebel
8 lat temurebel
8 lat temurebel
8 lat temuslaw
8 lat temuMartinEs
8 lat temuAnonim
8 lat temuWspieracz Anonim
8 lat temuMartinEs
8 lat temuHubert
8 lat temuMartinEs
8 lat temurebel
8 lat temurebel
8 lat temuMichał Barcikowski
8 lat temuAnonim
8 lat temuAnonim
8 lat temuMichał Barcikowski
8 lat temurebel
8 lat temuSzyszko76
8 lat temuSzyszko76
8 lat temuRobert Bojarski
8 lat temuSzyszko76
8 lat temuMateusz Kostrzewa
8 lat temuAnonim
8 lat temuSandra Dwojewska-Kriger
8 lat temuAdar
8 lat temuMarcin Kwiatkowski
8 lat temuMarek Wencel
8 lat temurebel
8 lat temuWspieracz Anonim
8 lat temuKonrad Wajda
8 lat temuPlanszowe Newsy
8 lat temuPiotr Polikarski
8 lat temurebel
8 lat temuMarcin Kwiatkowski
8 lat temuPiotr Polikarski
8 lat temuMarcin Kwiatkowski
8 lat temuMarcin Kwiatkowski
8 lat temuAnonim
8 lat temuAnonim
8 lat temurebel
8 lat temuAnonim
8 lat temuKonrad Wajda
8 lat temuWydawnictwo Baldar
8 lat temurebel
8 lat temuAndrzej Paradowski
8 lat temuTomasz Kubis
8 lat temurebel
8 lat temuWspieracz Anonim
8 lat temuOtrzymujesz:
1. Grę T.I.M.E Stories w polskiej wersji językowej*
2. Darmową wysyłkę na terenie Polski**
3. Podziękowania na stronie wydawnictwa
4. Wszystkie odblokowane cele kampanii w postaci dodatków do gry
* Cena poza wspieram.to 199,95 zł
(oszczędzasz min. 40,95 zł)
** Darmowa dostawa na terenie Polski (kurier UPS, Paczkomaty, Poczta Polska, odbiór osobisty)
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Otrzymujesz:
1. Scenariusz "Sprawa Marcy" w polskiej wersji językowej*
2. Darmową wysyłkę na terenie Polski**
3. Podziękowania na stronie wydawnictwa
4. Wszystkie odblokowane cele kampanii w postaci dodatków do gry
* Cena poza wspieram.to 99,95 zł
(oszczędzasz min. 21,95 zł)
** Darmowa dostawa na terenie Polski (kurier UPS, Paczkomaty, Poczta Polska, odbiór osobisty)
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Otrzymujesz:
1. Scenariusz "Proroctwo Smoków" w polskiej wersji językowej*
2. Darmową wysyłkę na terenie Polski**
3. Podziękowania na stronie wydawnictwa
4. Wszystkie odblokowane cele kampanii w postaci dodatków do gry
* Cena poza wspieram.to 99,95 zł
(oszczędzasz min. 20,95 zł)
** Darmowa dostawa na terenie Polski (kurier UPS, Paczkomaty, Poczta Polska, odbiór osobisty)
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Otrzymujesz:
1. Scenariusz "Tajemnica Maski" w polskiej wersji językowej*
2. Darmową wysyłkę na terenie Polski**
3. Podziękowania na stronie wydawnictwa
4. Wszystkie odblokowane cele kampanii w postaci dodatków do gry
* Cena poza wspieram.to 99,95 zł
(oszczędzasz min. 19,95 zł)
** Darmowa dostawa na terenie Polski (kurier UPS, Paczkomaty, Poczta Polska, odbiór osobisty)
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Otrzymujesz:
1. Grę T.I.M.E Stories w polskiej wersji językowej
2. Scenariusz "Sprawa Marcy" w polskiej wersji językowej
3. Scenariusz "Proroctwo Smoków" w polskiej wersji językowej
4. Scenariusz "Tajemnica Maski" w polskiej wersji językowej*
5. Darmową wysyłkę na terenie Polski**
6. Podziękowania na stronie wydawnictwa
7. Wszystkie odblokowane cele kampanii w postaci dodatków do gry
* Cena pakietu poza wspieram.to 499,80 zł
(oszczędzasz min. 134,80 zł)
** Darmowa dostawa na terenie Polski (kurier UPS, Paczkomaty, Poczta Polska, odbiór osobisty)
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
UWAGA! Pakiet jest limitowany CZASOWO.
od startu kampanii: 17.05 do 20.05 do godziny 23:59
Otrzymujesz:
1. Grę T.I.M.E Stories w polskiej wersji językowej*
2. Darmową wysyłkę na terenie Polski**
3. Podziękowania na stronie wydawnictwa
4. Wszystkie odblokowane cele kampanii w postaci dodatków do gry
* Cena poza wspieram.to 199,95 zł
(oszczędzasz min. 50,95 zł)
** Darmowa dostawa na terenie Polski (kurier UPS, Paczkomaty, Poczta Polska, odbiór osobisty)
Przewidywana dostawa: październik 2016
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
UWAGA! Pakiet jest limitowany CZASOWO.
od startu kampanii: 17.05 do 20.05 do godziny 23:59
Otrzymujesz:
1. Scenariusz "Sprawa Marcy" w polskiej wersji językowej*
2. Darmową wysyłkę na terenie Polski**
3. Podziękowania na stronie wydawnictwa
4. Wszystkie odblokowane cele kampanii w postaci dodatków do gry
* Cena poza wspieram.to 99,95 zł
(oszczędzasz min. 25,95 zł)
** Darmowa dostawa na terenie Polski (kurier UPS, Paczkomaty, Poczta Polska, odbiór osobisty)
Przewidywana dostawa: październik 2016
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
UWAGA! Pakiet jest limitowany CZASOWO.
od startu kampanii: 17.05 do 20.05 do godziny 23:59
Otrzymujesz:
1. Scenariusz "Proroctwo Smoków" w polskiej wersji językowej*
2. Darmową wysyłkę na terenie Polski**
3. Podziękowania na stronie wydawnictwa
4. Wszystkie odblokowane cele kampanii w postaci dodatków do gry
* Cena poza wspieram.to 99,95 zł
(oszczędzasz min. 25,95 zł)
** Darmowa dostawa na terenie Polski (kurier UPS, Paczkomaty, Poczta Polska, odbiór osobisty)
Przewidywana dostawa: październik 2016
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
UWAGA! Pakiet jest limitowany CZASOWO.
od startu kampanii: 17.05 do 20.05 do godziny 23:59
Otrzymujesz:
1. Scenariusz "Tajemnica Maski" w polskiej wersji językowej*
2. Darmową wysyłkę na terenie Polski**
3. Podziękowania na stronie wydawnictwa
4. Wszystkie odblokowane cele kampanii w postaci dodatków do gry
* Cena poza wspieram.to 99,95 zł
(oszczędzasz min. 25,95 zł)
** Darmowa dostawa na terenie Polski (kurier UPS, Paczkomaty, Poczta Polska, odbiór osobisty)
Przewidywana dostawa: październik 2016
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Otrzymujesz:
1. Zaproszenie do odwiedzenia firmy Rebel i spędzenia z nami 2 dni, podczas których poznasz załogę firmy i obejrzysz naszą codzienną pracę. W trakcie pobytu oferujemy możliwość zwiedzenia magazynu, pogrania z nami w gry już wydane, jak i testowane, zadania nam niewygodnych pytań, na które postaramy się odpowiedzieć :) Przez 2 dni możesz poczuć się w częścią firmy i może nawet zapakować jakąś paczkę ;) Jadąc do domu możesz zabrać ze sobą jedną dowolną grę z magazynu. Nocleg i transport w dwie strony - w cenie :) Termin - do ustalenia.
Przewidywana dostawa: październik 2016
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Otrzymujesz:
1. bilet wstępu na seans zamknięty filmu "Rogue One" (2D, napisy) organizowany dla firmy REBEL przez kino Helios w Gdańsku*
* data i godzina seansu zostanie potwierdzona mailowo ok. 2-3 tygodnie przed premierą.
Przewidywana dostawa: listopad 2016
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Otrzymujesz:
1. Zaproszenie na imprezę zamkniętą odbywającą się 19 listopada o 20:00 podczas festiwalu Gramy w Gdańsku. Impreza wydawnictwa Rebel to miejsce, w którym możesz zapoznać się z nowościami i planami wydawnictwa na 2017 rok, spotkać recenzentów z branży oraz przedstawicieli różnych sklepów. Przewidziane ciepłe przekąski, open bar oraz goście zagraniczni.
Przewidywana dostawa: listopad 2016
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł